معرفی معاونت - psyedu- دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
معاون اداری و مالی
معاون اداری و مالی: آقای دکتر علی اکبر ارجمندنیا
مسئول دفتر: آقای قاسمی پور
شماره تماس دفتر: 61117419
وظایف و اهداف دفتر معاونت :
- استقرار برنامه محوری در حوزه های مختلف دانشکده
- ایجاد نظم و انسجام در حوزه ساختاری و تشکیلاتی
- ایجاد نظم و انسجام در حوزه اداری و امور عمومی دانشکده
- ایجاد نظم و انسجام در حوزه مالی دانشکده
- تنوع بخشی به تأمین مالی پایدار دانشکده
- ایجاد محیطی پویا و شاداب در بین همکاران (کارمندان و اعضای هیأت علمی) دانشکده
- استقرار فرهنگ سازمانی مبتنی بر تلاش؛ کارجمعی و اخلاق مداری
- تلاش در جهت استقرار پرداخت مبتنی بر عملکرد
کارشناسان معاونت اداری و مالی
آقای مهندس محمد کریمیان
رئیس امور اداری و پشتیبانی
شماره تماس : 61117525
دورنگار :88254959
رایانامه karimyan@ut.ac.ir:
اتاق : 105 طبقه اول ساختمان
اجراي سياستها و خط مشيهاي دانشگاه در زمينههاي مربوط به امور اداري، استخدامی، خدمات عمومی و عملیات پشتيباني، کنترل و نظارت بر كار واحدهای تابعه نظارت بر امور مربوط به خدمات، تاسیسات، انتظامات، فضای سبز، نقلیه، چاپ و تکثیر، و سمعی و بصری تالار کوثر و ...
آقای سید حسن روحانی
رئیس حسابداری دانشکده
شماره تماس: 61117423
اتاق: 315
انجام امور مربوطه به حقوق و دستمزد، بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی و بازنشستگی، ورود اطلاعات احکام، تنظیم قراردادها
مسئول دفتر معاونت اداری و مالی
شماره تماس : 61117419
دورنگار: -
رایانامه : -
اتاق: 317
آقای مهندس محمد کریمیان شماره تماس : 61117525 اجراي سياستها و خط مشيهاي دانشگاه در زمينههاي مربوط به امور اداري، استخدامی، خدمات عمومی و عملیات پشتيباني، کنترل و نظارت بر كار واحدهای تابعه (شامل خدمات ، نقلیه،فضای سبز و زیراکس و آنها. تهيه و تنظيم مکاتبات، بخشنامهها و دستورالعملهاي لازم اداري. بررسی پرونده شغلی کلیه کارکنان اعم از هیات علمی و غیر هیات علمی در زمینه بیمه، سنوات، بازنشستگی و امور مربوطه. انجام و پیگیری امور مربوط به مصوبات هیات اجرایی دانشگاه در خصوص کارکنان غیر هیات علمی. انجام و پیگیری کلیه امور مربوط به پست های سازمانی و انتصابات و کمیته طبقه بندی مشاغل. همكاري با واحد حراست در رمينه حفاظت از ساختمانها، اموال و تأسيسات. نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشکده. انجام امور بازنشستگي اعضاي هيأت علمي و كاركنان غير هيأت علمي در موعد مقرر. نظارت بر امور حضور و غياب، ورود و خروج کارکنان، |
|
آقای مهدی جمالی مسئول ثبت نامه های دانشکده و سرپرست خدمات شماه تماس: 61117542 شماره اتاق: 104 رایانامه : mjamali1388@ut.ac.ir ناظر بر انجام امور در تالار کوثر و اتاق های شورای دانشکده و کلاس های آموزشی آزاد. سرپست نیروی خدمات و پیگیری أمور مربوط به آنها و مسئول ثبت مکاتبات و ارسال و مراسلات دانشکده |
|
|
خانم اعظم ابراهیمی بسابی انجام امور مربوطه به حسابداری |
|
خانم مبينا استاد پور انجام امور مربوطه به حسابداری |
خانم فاطمه ترکاشوند مسئول انجام کلیه أمور مربط به امور رفاهی کارکنان و اساتید، مسئول رسیدگی و انجام أمور مربوط به بیمه درمان تکمیلی کارکنان و اساتید. مسئول ثبت مکاتبات و ارسال و مراسلات دانشکده |
|
آقای علی قاسمی خرید لوازم اداری همکاران و دانشکده، پرداختی های مربوط به همکاران و افراد بیرون از دانشکده و .. |
|
|
آقای حسن قاسمی پور ساماندهی امور اداری و دفتری اداره کل. دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامهها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی. تنظیم برنامههای روزانه، جلسات، ملاقات ها، بازدیدهای جمعآوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز. پاسخگویی به تلفنها و مراجعان مربوط . پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی . نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه و میزان محرمانگی آنها. ابلاغ دستورات صادره به اشخاص و ادارات تابعه. گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی. |
|
خانم فرزانه چنگیزی پاسخگویی به تلفن های بیرونی و داخلی، شماره گیری تلفن های درخواستی همکاران، و پیگیری خرابی تلفن ها |
آقای محمد نیک شعار صدور قبض انبار و ثبت اموال خریداری شده، توزیع اقلام مصرفی و اموالی، ارائه درخواست خرید به معاونت، و تهیه گزارش در مورد اموال دانشکده |