درباره کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

Responsive Image
Responsive Image
خانم آتیکه فلاح
سمت :رئیس کتابخانه دانشکده 
شماره تماس : 61117464 
دورنگار :88486812 
رایانامه: ​​​​​​​fallaha@ut.ac.ir
​​​​​​​طبقه اول - کتابخانه دانشکده
Responsive Image
خانم زهره نصرتی راد
سمت : کتابدار 
شماره تماس : 61117464 
رایانامه:  Zfnosrati@ut.ac.ir 
طبقه اول - کتابخانه دانشکده
Responsive Image
خانم مريم مومني
سمت : كارشناس کتابدار 
شماره تماس : 61117501
رایانامه: momenim@ut.ac.ir 
طبقه اول - کتابخانه دانشکده

تسویه با کتابخانه

تسویه با کتابخانه

تسویه با کتابخانه

 

این کتابخانه با مساحت کلی بالغ بر 750 متر مربع ابتدا در سه طبقه بنا گشته است.کتابخانه دارای مجموعه غنی و معتبری از کتب و منابع در موضوعات روش ها و برنامه درسی، مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش و پرورش، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، علوم تربیتی، مشاوره، روش ها . برنامه درسی و آموزشی، روانشناسی با گرایش های گوناگون این رشته ها می باشد.و امکان دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی منابع علمی بین المللی می باشد. منابع موجود در کتابخانه بر اساس کتابخانه کنگره (LC ) طبقه بندی شده و به صورت قفسه باز در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد. روزانه تعداد بی شماری از اساتید ،کار کنان،دانشجویان و متخصصان این رشته ها از سراسر کشوراز مراجعه کنندگان به این کتابخانه می باشند. نحوه عضویت و استفاده از منابع، تابع قوانین و مقررات کتابخانه های دانشگاه تهران می باشد.

هدف اصلی کتابخانه گردآوری منابع علمی ، آموزشی و پژوهشی و اشاعه اطلاعات در راستای تقویت برنامه های آموزشی و پژوهشی می باشد.

مجموعه این کتابخانه شامل بیش از:

   کتب مرجع   4092،    کتب فارسی  11790،    کتب لاتین   7743،    پایان نامه  3175،   کتاب الکترونیک (E-Book  )  2329،    فایل دیجیتال  621

***   لیست منابع جدید خریداری شده کتابخانه دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی​​​​​​

  • Bulding the bonds of attachment…
  • New perspective in philosophy of education
  • How to become a counselling psychologist…
  • Global Citizenship education
  • Alternatives to domestic violence…
  • How to serviv in teaching without imploding ,exploding or walking away
  • Posttraumatic growth
  • Children and families in the digital age
  • Re-visioning person-centred therapy
  • Cuture and the political economy of schooling…
  • Nietzsche and psychotherapy
  • Transformative managements education…
  • Single-session therapy,responses…
  • The myth of attachment theory …
  • Implementing play therapy with groups…
  • Self-help for traumatherapists…
  • Metaphors in counselor education and supervision
  • Storytelling in early childhood…
  • Parents as friendship coaches for…
  • The sociology of early childhood…
  • Well-being in adolescent girls…
  • Prental engagement and early…
  • The troubled adolescent…
  • Four approaches to counselling and psychotherapy…
   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • سازه گرایی رویکردی خلاق
  • تشخیص و مراقبت از کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم 
  • سیر اندیشه تربیتی از سقراط تا زیرو
  • دلبستگی در بزرگسالان
  • اصول مصاحبه             ج 1 و 2
  • سبک ها و مهارت های مدیریت تعارض
  • درمان هیجان مد ار برای افسردگی
  • کتاب کار التیام از خیانت زناشویی برای زوج ها
  • درمان هیجان مدار فرا تشخیصی
  • عصب روان شناسی بالینی کودک
  • پرداختن به روایت در درمان هیجان مدار
  • کتاب کار بهبود تجارب نامطلوب دوران کودکی
  • نظریه دلبستگی در عمل
  • کاربست درمان وجودی
  • عصب پزوهی عاطفی در روان درمانی
  • هنر روان درمانی استور
  • آنسوی مقاومت
  • ریاضیات مقدماتی و آمار توصیفی در روان شناسی و علوم تربیتی
  • سوژه لکانی
  • سواد هیجانی: حفظ سلامت هیجانی و تندرستی در مدرسه
  • تئوری های کلاینی از منظر معاصر
  • ذهن آگاهی در کلاس درس
  • دیدن و دیده شدن
  • نظریه های مشاوره مدرسه برای قرن بیست و یکم
  • روانکاوی لکانی از بالین تا فرهنگ و هنر
  • به خاطر یک معلم
  • راهنمای تشخیصی و آماری اختلال های روانی
  • راهنمای عملی روان شناسی مدرسه
  • تکنیک های تنظیم هیجان در روان درمانی
  • رهایی از حملات وحشت زدگی
  • مفاهیم جدید در طرحواره درمانی
  • روان شناسی شناختی  ج 1
  • راهنمای بالینی اختلالات جنسی
  • روان شناسی شناختی  ج2
  • زوج درمانی رفتاری یکپارچه نگر
  • آموزش دین و گفتمان اصلاح فرهنگی
  • مبانی درمان EMDR
  • اخلاق در ایران بین زمین و آسمان
  • روش آماری فراتحلیل در تشخیص بالینی
  • اصلاحات آموزشی با معلمان تحول خواه
  • مهارت های مشاوره و روان درمانی وجودی
  • تدریس ترازمند
  • کتاب کار   DBTبرای کودکان
  • درآمد ی بر انسان شناس آموزش و پرورش
  • مفهوم پردازی موردی مشارکتی
  • شهامت تدریس
  • مقدمه ای بر درمان هیجان مدار فردی
  • گراند د تئوری
  • کتاب کار طلاق برای کودکان
  • مدرسه ها ی خلاق
  • روش ها فنون و الگوها ی تدریس پیشرفته
  • مسئله مدرسه
  • آموزش در بستر تنوع فرهنگی
  • هوش مصنوعی در کلاس
  • 90 دقیقه تدریس 90 دقیقه زندگی
  • هوش مصنوعی و آینده بشریت
  • ایده های اصلی برای منتورینگ معلمان ریاضی
  • کنش گران مرزی
  • برنامه درسی تربیت اخلاقی در آموزش عالی
  • کوچینگ شغلی
  • راهنما ی فراشناخت در تعلیم وتربیت
  • کوچینگ زندگی
  • مدرنیسم و تعلیم وتربیت
  • اکت به زبان ساده
  • سخنرانی برای تدریس و یادگیری بهتر
  • نظریه های یادگیری و فناوری های آنلاین
  • رهبری و یادگیری معلمان
  • روانشناسی تصویر ذهنی
  • معلم نویسنده
  • مقدمه ای بر روش های کیفی و آمیخته بر رویکردهای متداول در
  • تعلیم وتربیت در دنیای دیجیتال
  • پایه های علوم اعصاب رفتاری
  • سنجش تکوینی آمیخته
  • تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه ای
  • برنامه ریزی در عصر پست مدرن
  • مقدمه ای بر الکتروانسفالوگرام کمی و نوروفیدبک
  • روانشناسی تربیتی در هزاره سوم
  • شرم درمانی
  • روانشناسی هوش
  • روایت یک کودکی سخت
  • مبانی مقیاس بند ی چند بعد ی کاربردی در پزوهش
  • من به روایت من
  • تبار شناسی و تعلیم و تربیت
  • فریب نهان
  • پایه های علوم اعصاب رفتاری
  • روانشناسی هوش
  • حریف نهان
  • روابط در مشاوره و زندگی مشاوران

​​​​​​​