کتابخانه دانشکده - psyedu- دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
دسترسی سریع و پیوندهای مفید
جزئیات خبر
دسترسی سریع و لینک های مفید
08 10 2024 10:03
کد خبر : 16454835
تعداد بازدید : 147
- آیین نامه های آموزشی
- فراخوانی برنامه نیمسال از تارنمای دانشگاه (کلیه رشته ها)
- برنامه نیمسال 1404-1403 .... اطلاعیه های معاونت دانشجویی
- سامانه جامع آموزش
- راهنمای سامانه کلاسهای بر خط (E-Learn)
- راهنمای سامانه جامع آموزش دانشجویان
- راهنمای دریافت کد تاییدیه تحصیلی
- شماره تماس های دانشکده ....بنیاد حامیان دانشکده
- سامانه تغذیه .... دوره های کهاد ... دوره های دوجهی
- سامانه مجلات علمی دانشگاه .... وزارت علوم
- سازمان امور دانشجویان .... معاونت آموزشی دانشگاه
- پایگاه نشریات الکترونیکی دانشگاه
- منابع اطلاعات علمی دانشگاه .... صندوق رفاه دانشجویی
- سامانه ثبت تیکت برای مشکلات (میز خدمات)
- رایانامه دانشگاه ..... راهنمای خدمات انفورماتیک
- گروه های آموزشی دانشکده و اساتید مربوطه
- کد اخلاق .... دسترسی به ScienceDirect
- دسترسی به Scopus ، وبینار آموزشی نحوه استفاده
- راهنمای فرآیند های ایرانداک
اشتراک گذاری
https://psyedu.ut.ac.ir/fa/article/16454835
درباره کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
سمت :رئیس کتابخانه دانشکده
شماره تماس : 61117464
دورنگار :88486812
رایانامه: fallaha@ut.ac.ir
طبقه اول - کتابخانه دانشکده
سمت : کتابدار
شماره تماس : 61117464
رایانامه: Zfnosrati@ut.ac.ir
طبقه اول - کتابخانه دانشکده
سمت : كارشناس کتابدار
شماره تماس : 61117501 :
رایانامه: momenim@ut.ac.ir
طبقه اول - کتابخانه دانشکده
جزئیات خبر
معرفی کتابخانه
16 01 2018 22:20
کد خبر : 10248572
تعداد بازدید : 155
این کتابخانه با مساحت کلی بالغ بر 750 متر مربع ابتدا در سه طبقه بنا گشته است.کتابخانه دارای مجموعه غنی و معتبری از کتب و منابع در موضوعات روش ها و برنامه درسی، مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش و پرورش، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، علوم تربیتی، مشاوره، روش ها . برنامه درسی و آموزشی، روانشناسی با گرایش های گوناگون این رشته ها می باشد.و امکان دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی منابع علمی بین المللی می باشد. منابع موجود در کتابخانه بر اساس کتابخانه کنگره (LC ) طبقه بندی شده و به صورت قفسه باز در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد. روزانه تعداد بی شماری از اساتید ،کار کنان،دانشجویان و متخصصان این رشته ها از سراسر کشوراز مراجعه کنندگان به این کتابخانه می باشند. نحوه عضویت و استفاده از منابع، تابع قوانین و مقررات کتابخانه های دانشگاه تهران می باشد.
هدف اصلی کتابخانه گردآوری منابع علمی ، آموزشی و پژوهشی و اشاعه اطلاعات در راستای تقویت برنامه های آموزشی و پژوهشی می باشد.
مجموعه این کتابخانه شامل بیش از:
کتب مرجع 4092، کتب فارسی 11790، کتب لاتین 7743، پایان نامه 3175، کتاب الکترونیک (E-Book ) 2329، فایل دیجیتال 621
*** لیست منابع جدید فارسی و انگلیسی خریداری شده کتابخانه دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی ***
Bulding the bonds of attachment… |
New perspective in philosophy of education |
How to become a counselling psychologist… |
Global Citizenship education |
Alternatives to domestic violence… |
How to serviv in teaching without imploding ,exploding or walking away |
Posttraumatic growth |
Children and families in the digital age |
Re-visioning person-centred therapy |
Cuture and the political economy of schooling… |
Nietzsche and psychotherapy |
Transformative managements education… |
Single-session therapy,responses… |
The myth of attachment theory … |
Implementing play therapy with groups… |
Self-help for traumatherapists… |
Metaphors in counselor education and supervision |
Storytelling in early childhood… |
Parents as friendship coaches for… |
The sociology of early childhood… |
Well-being in adolescent girls… |
Prental engagement and early… |
The troubled adolescent… |
Four approaches to counselling and psychotherapy… |
سازه گرایی رویکردی خلاق |
تشخیص و مراقبت از کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم |
سیر اندیشه تربیتی از سقراط تا زیرو |
دلبستگی در بزرگسالان |
اصول مصاحبه ج 1 و 2 |
سبک ها و مهارت های مدیریت تعارض |
درمان هیجان مد ار برای افسردگی |
کتاب کار التیام از خیانت زناشویی برای زوج ها |
درمان هیجان مدار فرا تشخیصی |
عصب روان شناسی بالینی کودک |
پرداختن به روایت در درمان هیجان مدار |
کتاب کار بهبود تجارب نامطلوب دوران کودکی |
نظریه دلبستگی در عمل |
کاربست درمان وجودی |
عصب پزوهی عاطفی در روان درمانی |
هنر روان درمانی استور |
آنسوی مقاومت |
ریاضیات مقدماتی و آمار توصیفی در روان شناسی و علوم تربیتی |
سوژه لکانی |
سواد هیجانی: حفظ سلامت هیجانی و تندرستی در مدرسه |
تئوری های کلاینی از منظر معاصر |
ذهن آگاهی در کلاس درس |
دیدن و دیده شدن |
نظریه های مشاوره مدرسه برای قرن بیست و یکم |
روانکاوی لکانی از بالین تا فرهنگ و هنر |
به خاطر یک معلم |
راهنمای تشخیصی و آماری اختلال های روانی |
راهنمای عملی روان شناسی مدرسه |
تکنیک های تنظیم هیجان در روان درمانی |
رهایی از حملات وحشت زدگی |
مفاهیم جدید در طرحواره درمانی |
روان شناسی شناختی ج 1 |
راهنمای بالینی اختلالات جنسی |
روان شناسی شناختی ج2 |
زوج درمانی رفتاری یکپارچه نگر |
آموزش دین و گفتمان اصلاح فرهنگی |
مبانی درمان EMDR |
اخلاق در ایران بین زمین و آسمان |
روش آماری فراتحلیل در تشخیص بالینی |
اصلاحات آموزشی با معلمان تحول خواه |
مهارت های مشاوره و روان درمانی وجودی |
تدریس ترازمند |
کتاب کار DBTبرای کودکان |
درآمد ی بر انسان شناس آموزش و پرورش |
مفهوم پردازی موردی مشارکتی |
شهامت تدریس |
مقدمه ای بر درمان هیجان مدار فردی |
گراند د تئوری |
کتاب کار طلاق برای کودکان |
مدرسه ها ی خلاق |
روش ها فنون و الگوها ی تدریس پیشرفته |
مسئله مدرسه |
آموزش در بستر تنوع فرهنگی |
هوش مصنوعی در کلاس |
90 دقیقه تدریس 90 دقیقه زندگی |
هوش مصنوعی و آینده بشریت |
ایده های اصلی برای منتورینگ معلمان ریاضی |
کنش گران مرزی |
برنامه درسی تربیت اخلاقی در آموزش عالی |
کوچینگ شغلی |
راهنما ی فراشناخت در تعلیم وتربیت |
کوچینگ زندگی |
مدرنیسم و تعلیم وتربیت |
اکت به زبان ساده |
سخنرانی برای تدریس و یادگیری بهتر |
نظریه های یادگیری و فناوری های آنلاین |
رهبری و یادگیری معلمان |
روانشناسی تصویر ذهنی |
معلم نویسنده |
مقدمه ای بر روش های کیفی و آمیخته بر رویکردهای متداول در |
تعلیم وتربیت در دنیای دیجیتال |
پایه های علوم اعصاب رفتاری |
سنجش تکوینی آمیخته |
تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه ای |
برنامه ریزی در عصر پست مدرن |
مقدمه ای بر الکتروانسفالوگرام کمی و نوروفیدبک |
روانشناسی تربیتی در هزاره سوم |
شرم درمانی |
روانشناسی هوش |
روایت یک کودکی سخت |
مبانی مقیاس بند ی چند بعد ی کاربردی در پزوهش |
من به روایت من |
تبار شناسی و تعلیم و تربیت |
فریب نهان |
پایه های علوم اعصاب رفتاری |
روانشناسی هوش |
حریف نهان |
روابط در مشاوره و زندگی مشاوران |
اشتراک گذاری
https://psyedu.ut.ac.ir/fa/article/10248572