مصوبات جلسات پیشین در خصوص دفاعیه‌های دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی 

  1. طبق مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، تصویب موضوع تا پایان ترم ۳ برای دانشجویان کارشناسی ارشد و تصویب موضوع تا پایان ترم ۴ و دفاع از طرح رساله تا پایان ترم ۵ برای دانشجویان دوره دکتری شرط باز شدن سر ترم بعدی بوده و در صورت عدم اقدام با توجه به نظر کمیسیون موارد خاص برخورد خواهد شد.
  2. از این پس حضور در ۳ جلسه دفاع شرط دفاع نمی‌باشد و لازم است دانشجویان دوره کارشناسی ارشد تعداد ۲ گزارش ۳ ماهه مجموعاً ۱ نمره و دانشجویان دوره دکتری ۲ گزارش ۶ ماهه که یکی از گزارش‌ها باید در جلسه رسمی با حضور تیم راهنما مطرح و دفاع شود، مجموعاً ۱ نمره، به شورای دانشکده جهت صدور مجوز دفاع ارائه نمایند.
  3. امتیازات‬ مقالات‬ در‬ صدور مجوز دفاعیه‌ها بدین‬ شرح‬ می‌باشد: در مقطع‬ کارشناسی‬ ارشد مقالات پذیرش یا چاپ شده علمی-پژوهشی ۱ نمره، ‬ مجلات علمی-ترویجی‬ و‬ ‬ همایش‌های معتبر تا‬ ‬۵/‏۰ نمره و در مقطع دکتری پذیرش یا چاپ یک مقاله علمی پژوهشی به‬ عنوان شرط دفاع ضروری بوده (تا ۱۹ نمره) و در صورت پذیرش یا چاپ ۲ مقاله علمی پژوهشی، نمره از ۲۰ محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است: مقاله مستخرج از پایان‌نامه / رساله مقاله‌ای است که با عنوان پژوهش همخوانی داشته و نام تمامی اعضای تیم راهنما به عنوان نویسندگان درج شده باشد.(در صورت حذف نام یک استاد لازم است نامه مکتوب از استاد مربوطه مبنی بر رضایت از حذف نام به آموزش ارائه شود).
  4. مهلت قانونی دفاع پایان‌نامه / رساله‌‌‌‌‌‌‌ برای مقطع کارشناسی ارشد تا پایان ترم ۴ و برای مقطع دکتری پایان ترم ۸ بوده و در غیر این صورت، باید دانشجو تقاضای سنوات خود را در سامانه درج نماید.
  5. جلسه دفاع با حضور هیأت داوران شامل اساتید راهنما، مشاور، داوران داخلی و خارجی و نماینده تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری رسمیت می‌یابد و صرفاً در شرایط خاص یکی از داوران خارجی با تأیید معاونت آموزشی می‌تواند به صورت مجازی در جلسه مشارکت کند.

شایان ذکر است این مصوبات از تاریخ ۳۰/‏۰۸/‏۱۴۰۱‬ لازم‌الاجرا بوده و عواقب ناشی از عدم اطلاع بر عهده دانشجویان خواهد بود.