۱- سامانه یکپارچه صندوق رفاه برای ثبت تقاضای دانشجویان به منظور دریافت وام ودیعه مسکن متاهلی و ضروری از روز یکشنبه ۱۷/‏۰۲/‏۱۴۰۲‬ تا روز یکشنبه ۳۱/‏۰۲/‏۱۴۰۲ ‬ فعال خواهد بود و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه مذکور بر اساس جدول زمانبندی پیوست اقدام نمایند.

۲- مهلت درخواست وام تحصیلی و شهریه که از ابتدای نیمسال جاری آغاز شده است نیز تا تاریخ ۳۱/‏۰۲/‏۱۴۰۲‬ تمدید گردید.

۳- کارشناسان آن دانشکده / ‏دانشکدگان‬ / ‬‏مراکز حداکثر تا روز چهارشنبه ۰۳/‏۰۳/‏۱۴۰۲ ‬ (غیرقابل تمدید) فرصت خواهند داشت تا نسبت به بررسی و تأیید درخواست‌های وام در سامانه جدید اقدام نمایند.

۴- با توجه به انتقال اطلاعات دانشجویان دارای پرونده از سامانه فاز دو صندوق رفاه به سامانه یکپارچه جدید، در صورت نیاز به ویرایش شماره حساب دانشجویان و همچنین ویرایش اطلاعات تکمیلی دانشجو، دسترسی کامل به کاربران دانشکده‌ها / ‏دانشکدگان / ‏‬ مراکز برای انجام ویرایش در سامانه داده شده است. در صورت نیاز به ویرایش سایر اطلاعات اعم از اطلاعات تحصیلی و سجلی مراتب از طریق مکاتبه به اداره کل امور دانشجویی دانشگاه جهت مکاتبه و اصلاح توسط کارشناسان صندوق رفاه اعلام گردد.

۵- سقف مبلغ ضمانت وام‌های دانشجویی (بندهای ۱و ۲و ۳ ماده ۱۰ آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی) به ترتیب به ۶۰ ،۱۲۰ و بیش از ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین در خصوص بند ب ماده ۱۲ آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی ارائه گواهی کسر از حقوق صرفاً برای دانشجویانی که بالاتر از ۱۲۰ میلیون تومان وام دریافت خواهند نمود الزامی است. بدیهی است مسئولیت صحت سنجی سند تعهد و گواهی کسر از حقوق بر عهده کارشناسان دانشکده‌ها / ‏دانشکدگان / ‏مراکز‬خواهد بود.

۶- مبلغ وام و سنوات مجاز دریافت وام تحصیلی برای دانشجویان مقطع دکترای تخصصی پیوسته به شرح جدول پیوست می‌باشد.

۷- وام تحصیلی دانشجویان متأهل حداکثر دو برابر سقف وام دانشجویان مجرد عادی است و همچنین ضریب ۵۰ درصدی افزایش وام تحصیلی برای دانشجویان دارای ویژگی خاص، برای دانشجویان مجرد اعمال شود.

۸- در خصوص بار گزاری مستندات وام ضروری فقط کافیست تصویر یک برگ که نشان دهنده وقوع رویداد می‌باشد هنگام درخواست وام توسط دانشجو الصاق گردد.

بدهی است مسئولیت بررسی و کنترل مستندات به عهده کارشناسان دانشکده‌ها / ‏دانشکدگان / ‏مراکز‬خواهد بود.

۹- برای دریافت وام ودیعه مسکن متاهلی تصویر صفحه اول اجاره نامه دارای کد رهگیری در قسمت درخواست وام با حجم کمتر از ۴۰۰ کیلوبایت توسط دانشجو، و بررسی و صحت سنجی آن توسط کارشناسان دانشکده‌ها / ‏دانشکدگان / ‏مراکز‬ الزامی است.

۱۰- پرداخت وام مازاد شهریه به دانشجویان شهریه پرداز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مطابق شیوه نامه سنوات گذشته پرداخت می‌گردد. عدم ثبت تقاضای این وام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه توسط دانشجوی تحت پوشش معرفی شده به منزله انصراف از دریافت وام مازاد شهریه می‌باشد. همچنین به دلیل پرداخت کل مازاد شهریه دانشجو، از طرف صندوق، پس از ثبت درخواست این وام توسط دانشجوی تحت پوشش امکان استفاده از وام شهریه صندوق برای وی در این نیمسال وجود نخواهد داشت.

۱۱- ضمناً در صورت رؤیت درخواست وام دانشجویانی که شاغل به تحصیل در آن دانشگاه نمی‌باشند، از تأیید یا رد آن در سامانه خودداری نموده و مراتب به نحو مقتضی به صندوق رفاه منعکس گردد.

جدول پیوست