به اطلاع دانشجویان شاهد و ایثارگر شهریه پرداز (نوبت دوم، مجازی، پردیس و …) می‌رساند: بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه، پرداخت شهریه آنان فقط تا سقف سنوات مجاز تحصیلی صورت گرفته است. لذا از آنجا که در برخی موارد و بنا بر اعلام بنیاد، شهریه برخی از دانشجویان به دلایل مختلف مشروطی و یا خطای سیستمی و باز بودن فایل دانشجو در بنیاد شهید مقطع قبلی دانشجو یا به دلیل عدم ثبت نمرات و … مورد تأیید قرار نگرفته است، لذا شهریه این دسته از دانشجویان غیر قابل پرداخت یا کمتر از میزان اعلام شده می‌باشد.

به اطلاع آن دسته از دانشجویان شهریه پرداز که به دلایل فوق، مبلغی به حسابشان واریز نشده است و یا به طور کلی نامشان در لیست‌ها موجود نیست، می‌رساند که در اسرع وقت (۲۰ شهریورماه) نسبت به رفع مغایرت آن اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه دانشجو برای رفع مشکل، بنیاد شهید مسئولیتی در پرداخت هزینه‌ها نداشته و عواقب ناشی از عدم پرداخت بعهده دانشجو می‌باشد.
لازم به توضیح است در سنوات گذشته دانشجویانی که در لیست‌های تأیید شهریه ارسالی دارای مشکل بوده‌اند و نسبت به رفع آن اقدام نکرده‌اند، در زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب با دانشگاه با مشکل مواجه شده‌اند. لذا مجدداً یادآوری می‌شود جهت پیشگیری از عواقب ناشی از عدم پرداخت که بعهده دانشجو می‌باشد هر چه سریع‌تر و در زمان تعیین شده برای رفع مشکل اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از دانشجویان شاهد و ایثارگری که به علت باز بودن فایل دانشجویی در مقطع قبلی در بنیاد شهید مرتبط به آن دانشگاه شهریه آنان تأیید نشده، باید در اسرع وقت به بنیاد شهید دانشگاه مقطع تحصیلی قبلی مراجعه نموده و بعد از بسته شدن فایل دانشجویی به بنیاد شهید منطقه ۹ و ۲۱ (واقع در خیابان ۱۶ آذر، خیابان ادوارد براون) مراجعه تا نسبت به ثبت شهریه آنان در لیست متمم در نیم‌سال ۲-۱۴۰۱ اقدام گردد.