شماره

عنوان پایان نامه

استاد راهنما

استاد مشاور

پژوهشگر

سال

2

تحلیل گفتمان فعالیت‌های پژوهش‌محور در اسناد مدارس "سما"(ع3091)

مرضیه عالی

محمد دادرس

صالحه حسینی

1398

3

تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زاید و پیامدهای آن در رشته علوم تربیتی(ع3092)

 

مرضیه دهقانی

کیوان صالحی

محمد فتاحی

 

1400

4

رشد پس از سانحه در زنان بهبود یافته از کووید-19: یک مطالعه پدیدارشناختی(ع3093)

 

مسعود غلامعلی لواسانی

 

محمدحسن آسایش

هلیا اردشیری فر

1400

5

بررسی نقش کارکردهای اجرایی مغز در عملکرد مدیران مدارس (ع3094)

 

سید محمد میرکمالی

رضا رستمی،کیوان صالحی

فرشته قائمی

 

1399

6

ادراک دانش‌آموزان از همایندی خانواده و مدرسه در تربیت دینی(ع3095)

 

 

منصوره حاج حسینی،

محمد خدایاری فرد

 

 

 

شاکری صفت

 

1399

7

شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه معلمان مدارس سمپاد(ع3096)

 

میترا عزتی

جهانگیر یدالهی فارسی

 

محمد جهانی

1400

8

تجربه تحصیلی و امید: امید در نگرش دانش آموزان تحت سرپرستی بهزیستی

پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مشاوره مدرسه(ع3097)

 

جواد اژه‌ای

منصوره حاج حسینی

مینا عمادی زاده

 

1399

9

شناسایی نمادها و نشانه‌های مدرسه شاد در ساختار خیالی و نمادگرایی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهرستان جوانرود(ع3098)

 

کمال درانی

نوروزعلی کرمدوست

 

ارشدصیادی

1399

10

پدیدار شناسی مفهوم ((بیلدونگ)) و نقد پیامدهای آن در نظام تعلیم وتربیت مدرن بر اساس تفکر مارتین هایدگر(ع3099)

خسرو باقری نوع پرست

افضل السادات حسینی،احمدعلی حیدری

فلورا عسکریزاده

1400

11

اثربخشی برنامه والدگری مثبت (Triple p) بر تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی مادران دارای کودک با ناتوانی یادگیری و ابراز هیجان در این کودکان (ع3100)

 

علی اکبر ارجمندنیا

,سوگند قاسم‌زاده

 

 

علی عموزاده لیچائی

1400

12

مطالعه پدیدار شناختی تجربه زیسته­ی مراقبان خانوادگی سالمندان (ع3101)

 

سمیه شاهمرادی

زهرا نقش

صوفیه حسامی

1400

13

بررسی رابطه یادگیری خود راهبر دانشجویان با اثربخشی یادگیری الکترونیکی در بحران کرونا (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)(ع3102)

 

 

فاطمه نارنجی ثانی

،محمدرضا کرامتی

 

مریم سادات حسینی سهی

 

1399

14

طراحی الگوی فرهنگ سازمانی شایسته‌محور در دانشگاه ها(ع3103)

 

جواد پورکریمی

 

فاطمه اردو

 

1400

15

اثربخشی برنامه‏ی یکپارچه درمان فراتشخیصی بر نظم‏جویی شناختی هیجان دانش‏آموزان دختر مضطرب و شیوه‏‏های فرزند‏پروری مادران آنها (ع3104)

 

سوگند قاسم زاده

علی­اکبر  ارجمندنیا

آیناز هلاکویی

 

1399

16

رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب­های فرایند هدایت تحصیلی-شغلی دانشجویان دانشگاه تهران(ع3105)

مرضیه دهقانی

کیوان صالحی

سوگل یزدان­خو

 

1400

17

تبیین مبانی مبانی فلسفی تفکرواستلزام های آن در پرورش تفکر در برنامه درسی بر اساس آن (ع3106)

خسرو باقری

افضل السادات حسینی,نرگس سجادیه

مهری میرزایی رافع

1399