بدین وسیله به اطلاع کلیه دانشجویان می‌رساند دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از بین دانشجویان متقاضی (۱۵ درصد برتر دانشگاه تهران و دانشگاه‌های مشمول فراخوان) نسبت به پذیرش و معرفی تعدادی از متقاضیان (مطابق جدول پیوست) اقدام نموده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌شایان ذکر است پذیرش نهایی و ثبت نام قطعی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان و پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور؛ در شهریور ماه ۱۴۰۱ از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به آدرسhttp://academics.ut.ac.ir  اعلام خواهد شد.

 

اعلام نتایج اوّلیه هیچ‌گونه حقّی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

متقاضیان بایستی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ و طی ۸ نیمسال دانش آموخته گردند.

نحوه و زمان ثبت نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته شدگان ورودی سال ۱۴۰۱ از طریق پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان، پس از اعلام نتایج قطعی کنکور سراسری کارشناسی ارشد از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی http://academics.ut.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد و قبول شدگان ملزم هستند اخبار مربوط به ثبت نام را از طریق وبگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام فرمایند. لازم بذکر است اطلاع رسانی از طریق وبگاه خواهد بود و معاونت آموزشی دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی از سایر مبادی ندارد.

پذیرفته شدگان اولیه علمی در صورت درخواست انصراف از ادامه تحصیل در این دانشگاه؛ ضروری است نسبت به تکمیل و تأیید " فرم انصراف مندرج در سامانه جامع آموزشی با شناسه کاربری و رمز ورود خود از تاریخ ۱۵/‏۰۳/‏۱۴۰۱ لغایت ۱۵/‏۰۴/‏۱۴۰۱ اقدام فرمایند. پس از تاریخ فوق به هیچ عنوان امکان انصراف و جایگزینی نخواهد بود.

به استحضار می‌رساند نتایج توسط گروه‌های آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است و چنانچه اعتراضی به نتیجه اعلامی (پذیرش / ‏عدم پذیرش در رشته مورد تقاضا) می‌باشد؛ خواهشمند است درخواست خود را به ایمیل مدیران محترم گروه‌های آموزشی مندرج در وبگاه دانشکده / ‏ دانشکدگان ارسال فرمائید و از همان طریق پیگیری نمائید. ‌

پذیرش ارشد استعداد درخشان دانشجویان دانشگاه تهران  :PDF

بررسی نتایج ارشد استعداد درخشان داوطلبان سایردانشگاه ها: PDF