تازه های کتابخانه دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی (پایان نامه ها) - psyedu- دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
شماره | عنوان پایان نامه | استاد راهنما | استاد مشاور | پژوهشگر | سال |
2 | تحلیل گفتمان فعالیتهای پژوهشمحور در اسناد مدارس "سما"(ع3091) | مرضیه عالی | محمد دادرس | صالحه حسینی | 1398 |
3 | تحلیل ادراک دانشجویان از مفهوم یادگیری زاید و پیامدهای آن در رشته علوم تربیتی(ع3092)
| مرضیه دهقانی | کیوان صالحی | محمد فتاحی
| 1400 |
4 | رشد پس از سانحه در زنان بهبود یافته از کووید-19: یک مطالعه پدیدارشناختی(ع3093)
| مسعود غلامعلی لواسانی
| محمدحسن آسایش | هلیا اردشیری فر | 1400 |
5 | بررسی نقش کارکردهای اجرایی مغز در عملکرد مدیران مدارس (ع3094)
| سید محمد میرکمالی | رضا رستمی،کیوان صالحی | فرشته قائمی
| 1399 |
6 | ادراک دانشآموزان از همایندی خانواده و مدرسه در تربیت دینی(ع3095)
| منصوره حاج حسینی، محمد خدایاری فرد
|
| شاکری صفت
| 1399 |
7 | شناسایی شایستگیهای کارآفرینانه معلمان مدارس سمپاد(ع3096)
| میترا عزتی | جهانگیر یدالهی فارسی
| محمد جهانی | 1400 |
8 | تجربه تحصیلی و امید: امید در نگرش دانش آموزان تحت سرپرستی بهزیستی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مشاوره مدرسه(ع3097)
| جواد اژهای | منصوره حاج حسینی | مینا عمادی زاده
| 1399 |
9 | شناسایی نمادها و نشانههای مدرسه شاد در ساختار خیالی و نمادگرایی دانشآموزان دختر متوسطه اول شهرستان جوانرود(ع3098)
| کمال درانی | نوروزعلی کرمدوست
| ارشدصیادی | 1399 |
10 | پدیدار شناسی مفهوم ((بیلدونگ)) و نقد پیامدهای آن در نظام تعلیم وتربیت مدرن بر اساس تفکر مارتین هایدگر(ع3099) | خسرو باقری نوع پرست | افضل السادات حسینی،احمدعلی حیدری | فلورا عسکریزاده | 1400 |
11 | اثربخشی برنامه والدگری مثبت (Triple p) بر تنظیم شناختی هیجان و خودکارآمدی مادران دارای کودک با ناتوانی یادگیری و ابراز هیجان در این کودکان (ع3100)
| علی اکبر ارجمندنیا ,سوگند قاسمزاده
|
| علی عموزاده لیچائی | 1400 |
12 | مطالعه پدیدار شناختی تجربه زیستهی مراقبان خانوادگی سالمندان (ع3101)
| سمیه شاهمرادی | زهرا نقش | صوفیه حسامی | 1400 |
13 | بررسی رابطه یادگیری خود راهبر دانشجویان با اثربخشی یادگیری الکترونیکی در بحران کرونا (موردمطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)(ع3102)
| فاطمه نارنجی ثانی ،محمدرضا کرامتی |
| مریم سادات حسینی سهی
| 1399 |
14 | طراحی الگوی فرهنگ سازمانی شایستهمحور در دانشگاه ها(ع3103)
| جواد پورکریمی |
| فاطمه اردو
| 1400 |
15 | اثربخشی برنامهی یکپارچه درمان فراتشخیصی بر نظمجویی شناختی هیجان دانشآموزان دختر مضطرب و شیوههای فرزندپروری مادران آنها (ع3104)
| سوگند قاسم زاده | علیاکبر ارجمندنیا | آیناز هلاکویی
| 1399 |
16 | رویکردی آمیخته در شناسایی آسیبهای فرایند هدایت تحصیلی-شغلی دانشجویان دانشگاه تهران(ع3105) | مرضیه دهقانی | کیوان صالحی | سوگل یزدانخو
| 1400 |
17 | تبیین مبانی مبانی فلسفی تفکرواستلزام های آن در پرورش تفکر در برنامه درسی بر اساس آن (ع3106) | خسرو باقری | افضل السادات حسینی,نرگس سجادیه | مهری میرزایی رافع | 1399 |