صفحه اصلی
درباره دانشکده
ارتباط با دانشکده
FA
EN
AR
یکشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۸
منوی اصلی
بخش های دانشکده
صفحه اصلی
ریاست
معرفی ریاست
مشاور رئیس
روابط عمومی
شاهد و ایثارگر
روابط بین الملل
معرفی مشاور رئیس در امور بین الملل
فرم های امور بین الملل
هیات رئیسه
مدیران پیشین
برنامه استراتژیک و گزارش عملکرد
معاونت آموزشی
معاونت دانشجویی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
معرفی معاونت
سرپرست معاونت امور دانشجویی و فرهنگی
دفتر معاونت
کارشناسان
واحد های مرتبط
سامانه تغذیه
امور وام
امورفرهنگی
تربیت بدنی
سامانه خوابگاه
مراحل تسویه حساب
کانون فرهنگی هنری
نشریات
انجمن های علمی
معاونت پژوهشی
معاونت
معرفی معاونت
سرپرست معاونت پژوهشی
دفتر معاونت پژوهشی
کارشناسان
واحد های مرتبط
دفتر نشریات دانشکده
پژوهش های کاربردی
سخنرانی ها
فرم های پژوهشی
انفورماتیک
کتابخانه
کتابخانه دانشکده
رئیس کتابخانه
فرم ها
معاونت اداری و مالی
معاونت
معرفی معاونت
دفتر معاونت اداری و مالی
کارشناسان
واحد های مرتبط
دبیرخانه
اداری و پشتیبانی
حسابداری
امور رفاهی
گروه های آموزشی
روانشناسی
معرفی گروه
کارشناس گروه
فرم های مورد نیاز
اعضای هیات علمی
روانشناسی تربیتی و مشاوره
معرفی گروه
کارشناس گروه
فرم های مورد نیاز
اعضای هیات علمی
اطلاعیه ها
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
معرفی گروه
کارشناس گروه
فرم های مورد نیاز
اعضای هیات علمی
روش ها و برنامه های درسی و آموزشی
معرفی گروه
کارشناس گروه
فرم های مورد نیاز
اعضای هیات علمی
روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
معرفی گروه
کارشناس گروه
فرم های مورد نیاز
اعضای هیات علمی
مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش و پرورش
معرفی گروه
کارشناس گروه
فرم های مورد نیاز
اعضای هیات علمی
رساله های دانشجویی
دروس دانشکده
دروس ارائه شده
کانون فارغ التحصیلان
معرفی
فرم ها
عضویت
اعضای هیات علمی
نرگس سادات سجادیه
نرگس سادات سجادیه
(EN Page)
استادیار
مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش پرورش
شماره تماس: 61117567
اتاق: -
پست الکترونیکی:
صفحه رخ نما
علایق پژوهشی :
بسط درونی و برونی نظریه اسلامی عمل
بیوگرافی
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
دروس ارائه شده
کتب ترجمه
، محمود مهرمحمدی، نرگس سادات سجادیه، زهرا نیکنام ، آمنه احمدی ، لطفعلی عابدی و مرجان میرشمشیری . "فرهنگهای برنامه درسی (نظریه ها)." : انتشارات سمت، 1389.
، طیبه امامجمعهکاشان، مهین چناری ، محمد حسنی ، اکرم دهباشی ، علی زرافشان ، نرگس سادات سجادیه، سعید ضرغامی ، یحیی قائدی و زهرا نیکنام . "مدرسه و تربیت اخلاقی (تربیت اخلاقی در نظام تربیت رسمی چند کشور جهان)." : موسسه فرهنگی مدرسه برهان، 1391.
سجادیه، نرگس سادات. "به سوی دانشگاه بافضیلت: مبانی اخلاقی فعالیت دانشگاهی." : دانشگاه شهید بهشتی، 1397.
کتب تالیفی
سجادیه، نرگس سادات. "تبارشناسی و تعلیم و تربیت." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1394.
سجادیه، نرگس سادات. "رویکردهای نوین در تربیت اخلاقی." تهران: انتشارات مدرسه، 1394.
باقری نوعپرست ، خسرو، نرگس سادات سجادیه و طیبه توسلی . "رویکردها و روش های پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت." : وزارت علوم تحقیقات و فناوری، 1389.
مقالات ملی
سجادیه، نرگس سادات و سعید آزادمنش. "قد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل." دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی 1، 2 (1392): 65-98.
سجادیه، نرگس سادات. "حاصل عمر: کتاب شناسی دکتر خسرو باقری." ماهنامه فرهنگی تحلیلی سوره اندیشه 60و 61، هفتم (1391): 263-268.
سجادیه، نرگس سادات، نیکو دیالمه و سارا طوسیان. "رویکردی تربیتی به کارکردهای پرسش از منظر قرآن کریم." کتاب قیم هفتم، 16 (1396): 69-90.
سجادیه، نرگس سادات و سعید آزادمنش. "واکاوی کارکردهای رشته فلسفه تعلیم وتربیت از منظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران: تحلیل مضمون." علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز ششم، سال 23، 1 (1394): 107-130.
سجادیه، نرگس سادات، سعید آزادمنش، آزاد محمدی و محمدرضا مدنی فر . "مرزشناسی و مرزداری در رویکرد تأسیسی به علم دینی با تأکید بر حوزه علوم تربیتی." روش شناسی علوم انسانی 24، 94 (1397): 119-138.
، سعید ضرغامی، نرگس سادات سجادیه و یحیی قائدی . "بازاندیشی مفهومی پرورش تفکر همچون بستر فرهنگی تحول نظام آموزشی بر بنیاد نظریه انسان به منزله عامل." راهبرد فرهنگ 5، 17-18 (1391): 123-152.
سجادیه، نرگس سادات، خسرو باقری نوعپرست ، شهین ایروانی و محمد ضمیران . "پژوهش تبارشناختی و الهام بخشی آن برای قلمروهای پژوهشی در مطالعات برنامه درسی." مطالعات برنامه درسی 4، 16 (1389): 68-95.
سجادیه، نرگس سادات و زکیه جهاندیده. "مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالش ها و افق ها." فصلنامه مطالعات برنامه درسی دهم، 39 (1394): 109-132.
سجادیه، نرگس سادات. "نقد و بررسی رویکرد سواد اخلاقی از منظر عاملیت انسانی." پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت سال 5، 2 (1394): 810109.
سجادیه، نرگس سادات. "پاسخی به نقد کتاب "درآمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران"." تربیت اسلامی 8، 1 (1392): 185-214.
باقری نوعپرست ، خسرو و نرگس سادات سجادیه. "هدف های درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفه ی برنامه ی درسی." پژوهش های برنامه درسی 1، 1 (1390): 111-138.
مدنی فر، محمدرضا و نرگس سادات سجادیه. "ساختار معرفتی فلسفه های تعلیم و تربیت اسلامی: مبناگروی یا انسجام گروی؟." فصلنامه تعلیم و تربیت 3، سال سی و یکم، 123 (1394): 9-32.
سجادیه، نرگس سادات. "تحلیل تطبیقی اسناد رسمی نگاشته شده در فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران." پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت 4، 1 (1393): 29-48.
سجادیه، نرگس سادات، مراد یاری دهنوی و محمدرضا مدنی فر. "تحلیل فلسفه های تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران از منظر مفهوم تفکر." پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت 3، 1 (1392): 159-180.
سجادیه، نرگس سادات. "طرحی نظری برای پرورش تفکر در دیدگاه اسلامی عمل با نگاه به برنامه "فلسفه برای کودکان"." دوفصلنامه پژوهشی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام 1، 1 (1392): 41-64.
سجادیه، نرگس سادات، محمدرضا شرفی جم و فاطمه بهره مند. "مراحل تربیت قرآنی از منظر علامه طباطبایی در تفسیر المیزان." معرفت 4، 233 (1395): 65-77.
سجادیه، نرگس سادات. "معرفی کتاب: منطق تربیت." فلسفه تربیت 2، 1 (1396): 145-153.
سجادیه، نرگس سادات و سمیه سورانی. "نگاهی تطبیقی به اندیشه افلاطون وارسطو درباره عادت: چالشی بر سر مفهوم و کاربرد." فصلنامه علوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز) 24، 2 (1396): 25-48.
سجادیه، نرگس سادات و سهراب محمدی پویا. "تحلیل تطبیقی محتوای کتابهای تعلیمات اجتماعی چاپ قدیم و جدید پایه چهارم ابتدایی بر اساس اصول معرفتشناختی تربیت." فصلنامه مطالعات برنامه درسی 12، 47 (1396): 69-94.
سجادیه، نرگس سادات و سعید آزادمنش. "زیرساخت های مفهومی دوران کودکی در تطور تاریخ: بهسوی مفهوم پردازی اسلامی از کودکی." فلسفه تربیت 1، 1 (1395): 115-140.
آزادمنش، سعید، نرگس سادات سجادیه و خسرو باقری نوعپرست . "تبیین اهداف و ملاحظات "تربیت" اخلاقی کودک با نظر به مفهوم عاملیت در اندیشه اسلامی." تربیت اسلامی 11، 23 (1395): 1-25.
سجادیه، نرگس سادات، سعید آزادمنش و خسرو باقری نوعپرست . "تبیین ماهیت دوران کودکی در هندسه نظریه اسلامی عمل." پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت سال 6، شماره 1 (1395): 83-103.
سجادیه، نرگس سادات و سارا طوسیان. "فهم، پرسش و کلاس درس از منظر گادامر: تبیینی پرسش محور از فرآیند تدریس." پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت 6، 2 (1395): 42-61.
سجادیه، نرگس سادات. "من الکفایه الاخلاقیه ال الاهتمام الاخلاقی: علی صعیدی النظر و العمل." ابحاث و دراسات تربویه 5، 3 (1396): 155-187.
وحدتی دانشمند، علی، نرگس سادات سجادیه و افضل السادات حسینی دهشیری . "سازه گرایی در آموزش تاریخ: ترمیم آسیب ها بر اساس هرمنوتیک پل ریکور." پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت 8، 2 (1397): 87-102.
مقالات بین المللی
سجادیه، نرگس سادات. "تربیت نقل مجلس یا خرمای برنخیل." مجله رشد معلم 34، 200 (1394): 45.
سجادیه، نرگس سادات. "چریک های انقلابی." مجله رشد معلم 35، 301 (1395): 38-39.
سجادیه، نرگس سادات. "صندوقچه فرهنگ." مجله رشد معلم 35، 300 (1395): 38-40.
Grebenev, I.V., Zahra Salehi Motaahed, and Narges Sajjadieh. "PARAMETERS OF EDUCATIONAL DIALOGUE BASED ON THE SOCRATIC DIALECTIC." Bulletin of the Nizhny Novgorod University 2, no. 1 (2014): 19-24.
سجادیه، نرگس سادات. "عشق یادگیری." مجله رشد معلم 35، 1 (1395): 38-39.
سجادیه، نرگس سادات. "رنج یادگیری، گنج استقلال." مجله رشد معلم 37، 317 (1397): 6-8.
سجادیه، نرگس سادات. "دانش آموز باید ارزیاب خود باشد." مجله رشد معلم 37، 318 (1397): 6-8.
سجادیه، نرگس سادات. "سند معتبر دارید؟." مجله رشد معلم 37، 316 (1397): 6-8.
همایش های ملی
سجادیه، نرگس سادات. "نقد و بررسی رویکرد سواد اخلاقی از منظر عاملیت انسانی." فلسفه تربیت دینی و تربیت اخلاقی، کرمان، خرداد 31-1، 1393.
سجادیه، نرگس سادات. "تحلیل تطبیقی تلاش های صورت گرفته در عرصه فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران." چهارمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران، مشهد، خرداد 1-2، 1392.
سجادیه، نرگس سادات، محمدرضا مدنی فر و مراد یاری دهنوی. "تحلیل فلسفه های تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران از منظر مفهوم تفکر." تعلیم و تربیت در ایران و نسبت آن با فلسفه های جدید تعلیم و تربیت، تهران، اردیبهشت 12-15، 1390.
سجادیه، نرگس سادات و فاطمه مدنی فر. "اخلاق تدریس از منظر نظریه اسلامی عمل." اخلاق و آداب زندگی، زنجان، اردیبهشت 18-19، 1393.
سجادیه، نرگس سادات و سعید آزادمنش. "نقد و بررسی اهداف تفصیلی فعالیت های دوره پیش دبستانی در برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل." مبانی فلسفی تحول در نظام آموزش و پرورش ایران، مشهد، خرداد 1-2، 1392.
شرفی جم ، محمدرضا، نرگس سادات سجادیه و مریم گیلانی. "تحلیل تطبیقی درونی کردن ارزشهای اخلاقی در دیدگاه مارتین بوبر و نظریه اسلامی عمل با تاکید بر جایگاه معلم." فلسفه تربیت دینی و تربیت اخلاقی، کرمان، خرداد 31-1، 1393.
سجادیه، نرگس سادات و محمدرضا مدنی فر . "در جستجوی پیش نیازهای یادگیری مادام العمر در نظام تعلیم و تربیت." هشتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران: فلسفه یادگیری و آموزش مادام العمر، اهواز، اسفند 4-5، 1395.
سجادیه، نرگس سادات. "بایسته های مطالعات اجتماعی از منظر عاملیت انسانی." هفتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران، شیراز، اردیبهشت 29-31، 1395.
آزادمنش، سعید و نرگس سادات سجادیه. "بایسته های تربیتی ادبیات کودک با نظر به مفهوم دوران کودکی در رویکرد اسلامی عمل." هفتمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران، شیراز، اردیبهشت 29-31، 1395.
نرگس سادات سجادیه و سمیرا علیرضابیگی. "فضای مجازی و کنشگری آدمی: مواجهه ای تربیتی." نهمین همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران،.
همایش های بین المللی
Sajjadieh, Narges, Khosro Bagheri Noeparast, and Mohammad Reza Madanifar. "Aims of Childhood Education : An Islamic View of " Good Life"." 6th International Conference of Education, Research and Innovation, Sevilla, November 18-20, 2013 .
Sajjadieh, Narges, and Samira Alireza Beigi. "Teacher- Student Interations Considering Virtual Space: An Action- Based Approach." The Asian Conference on Education 2013,, October 23-27, 2013 .
Tavakoli, Masoomeh, and Narges Sajjadieh. "Imaginative Education Within the Framework of Action." The Asian Conference on Education 2013,, October 23-27, 2013 .
Sajjadieh, Narges, and Saeed Azadmanesh. "Moral Education in Childhood: An Action-Based Approach." International Academic Conference on Education and Psychology, İSTANBUL, April 25-26, 2015 .
سجادیه، نرگس سادات و حمیده فرحبخش. "بازاندیشی نسبت فرهنگ با خانواده و مدرسه: روزنه ای به سوی عاملیت." اولین کنفرانس بین المللی فرهنگ، آسیب شناسی روانی و تربیت، تهران، اردیبهشت 13-14، 1396.
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
سعید آزادمنش
واکاوی مؤلفههای مفهومی تعلیم و تربیت در پدیدارشناسی هگل بهمنظور جستجوی انگارهای برای تعلیم و تربیت دوران کودکی و نقد و ارزیابی روشهای فعال بر اساس آن
دکتری
دانلود
1398/06/26
فرامرز اژنگ
نگاهی تبارشناختی به «مشارکتهای مردمی» در نظام تعلیم و تربیت جدید ایران
کارشناسی ارشد
دانلود
1396/07/11
امیر اطهری راد
تبیین مبانی اخلاق از دیدگاه جوادی آملی و استنتاج دلالت های اخلاقی برای دوره ی نوجوانی
کارشناسی ارشد
دانلود
1393/07/15
فریده بصیر
تحلیل مبانی معرفت شناختی تفکر در کتاب علوم تجربی پایه هشتم و نقد آن از منظر واقع گرایی سازه گرایانه
کارشناسی ارشد
دانلود
1395/10/29
فاطمه بهره مند
چیستی و چگونگی نقش قرآن در زندگی انسان بر اساس دیدگاه علامهطباطبایی و الزامات آن برای برنامه درسی قرآن
کارشناسی ارشد
دانلود
1393/07/19
معصومه رمضانی فینی
بررسی نسبت تفکر انتقادی در فلسفه اجتماعی هورکهایمر و برنامه فلسفه برای کودکان و ارائه الگویی به منظور پرورش تفکر انتقادی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
دکتری
دانلود
1396/11/28
محمد روان بخش
Autonomy in Taylor's ethics of authenticity and their implications for education
کارشناسی ارشد
دانلود
1397/07/01
اکرم شیانی
بررسی و تبیین کرامت انسانی با تأکید بر آراء علامه جوادی آملی وتحلیل محتوای کتاب طرح کرامت پایه پنجم ابتدایی بر اساس آن
کارشناسی ارشد
دانلود
1393/07/26
محمد قبله وی
بررسی نسبت اختیار با عوامل محیطی در آراء علامه طباطبایی و دلالت های آن در روشهای تربیت اخلاقی
کارشناسی ارشد
دانلود
1392/11/29
زهرا مهقانی
Presentation of the conceptual model of human agency among adolescent in Tehran
کارشناسی ارشد
دانلود
96/6/28
سید مهدی نبوی ثالث
بررسی پرسشگری معلم در رساله های افلاطون و ارائه راهکار هایی برای تدریس
کارشناسی ارشد
دانلود
1392/11/30
مهدی نبوی ثالث
Check the questioning of teacher in Plato's treatises and presenting strategies for teaching
کارشناسی ارشد
دانلود
92/11/30
فائزه وحدانی
بررسی تطبیقی مولفه های تربیت جنسی و مبانی انسان شناختی پشتیبان آن در اسناد بین المللی و اسناد آموزش و پرورش ایران»
کارشناسی ارشد
دانلود
1396/11/30
سعید آزادمنش
تبیین ماهیت دوران کودکی از منظر رویکرد اسلامی عمل و اهداف "تربیت" اخلاقی کودک بر اساس آن
کارشناسی ارشد
دانلود
1393/06/29
امیر بادپا
تحلیل تطبیقی مفهوم «استعداد برتر» در انگاره معلّمانِ «مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان» و «سند راهبردی کشور در امور نخبگان»
کارشناسی ارشد
دانلود
1395/07/12
زهرا باطنی
نقد و بررسی کتاب جدید التألیف ریاضی چهارم ابتدایی براساس دیدگاه
کارشناسی ارشد
دانلود
1395/07/13
فریبرز بشارتی برسری
بررسی ماهیت برنامههای معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش
کارشناسی ارشد
دانلود
1392/11/30
معصومه توکّلی
تحلیل مفهوم خیال و حدود آن در قرآن کریم بر اساس نظریۀ اسلامی عمل و بررسی بایسته¬ها و نبایسته¬های آن در تربیت
کارشناسی ارشد
دانلود
1392/06/30
زکریا حسینی مجره
بازخوانی مبانی فلسفی مفهوم شفلری استعداد و بازسازی آن با توجه به نقدهای وارد و نقد و بررسی «طرح شهاب» بر اساس آن
کارشناسی ارشد
دانلود
1395/07/11
محمد رضایی
تبیین نسبت فرد به جامعه از دیدگاه علامه طباطبایی و استنتاج دلالت های آن در تربیت اجتماعی
کارشناسی ارشد
دانلود
1392/11/30
زهرا عبدالهیان
Study to evaluate the program Philosophy for Children (P4C) in terms of typology of thinking based on the concept of thinking in the Qur'an
کارشناسی ارشد
دانلود
1395/10/29
سمیرا عزیزی
نسبت میان عاملیت متربی، الگوهای عملی اخلاقی و معیارهای اخلاقی بر اساس نظریه اسلامی عمل
کارشناسی ارشد
دانلود
1395/07/12
سمیرا علیرضابیگی
تحلیل عاملیت انسانی در مواجهه با فضای مجازی بر اساس نظریه اسلامی عمل و بررسی پیامدهای آن در تربیت
کارشناسی ارشد
دانلود
1392/11/30
مریم گیلانی سنگوییه
تبیین جایگاه معلم در دیدگاههای دانش آموز محور(جان دیوئی و مارتین بوبر)در حیطه ی درونی شدن ارزشهای اخلاقی و نقد آن براساس نظریه ی اسلامی انسان عامل
کارشناسی ارشد
دانلود
1392/12/20
علی محمدپور
استخراج و صورت بندی اصول زیبایی شناختی تربیت برگرفته از مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقد و ارزیابی محتوای کتابهای پیش دبستانی شهرستانهای استان تهران بر اساس آن
کارشناسی ارشد
دانلود
1395/11/30
مصطفی مرادی
استلزامات فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی در برنامه درس دینی
کارشناسی ارشد
دانلود
91/11/29
محمدحسن مسعودی
تبیین و نقد فلسفه علوم اجتماعی تأویلی گادامر و تاثیر آن بر اصول فلسفی برنامه درسی "علوم اجتماعی"
کارشناسی ارشد
دانلود
1392/07/28
یوسف منصوری
Content Analysis of the Most Popular Films of Children's Genre from the Viewpoint of Virtue Ethic Education after Islamic Revolution
کارشناسی ارشد
دانلود
1394/06/30
نرگس وکیلی
نقد تطبیقی رویکردهای عدالت جنسیتی تساوی گرا و تفاوت گرا
کارشناسی ارشد
دانلود
1394/07/12
نام درس
نمایش 1 - 20 از 24 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
2
از 2
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
تعلیم و تربیت اسلامی
5102068
2
24
هرهفته دو شنبه (15:00 - 17:00)
1398/10/28 (13:00 - 15:00)
ترم اول 1398
تعلیم و تربیت اسلامی
5102068
2
02
هرهفته یک شنبه (10:00 - 12:00)
1398/10/29 (10:00 - 12:00)
ترم اول 1398
فلسفه معاصر
5102036
2
02
هرهفته دو شنبه (13:00 - 15:00)
1398/10/30 (13:00 - 15:00)
ترم اول 1398
فلسفه تربیتی اسلام و دلالت های آن در برنامه درسی
5103145
2
03
هرهفته یک شنبه (13:00 - 15:00)
1398/10/22 (13:00 - 15:00)
ترم اول 1398
آشنایی با فلسفه اسلامی
5106177
2
06
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/29 (08:00 - 10:00)
ترم اول 1398
قصه گویی و نمایش خلاق
5103329
2
02
هرهفته سه شنبه (13:00 - 15:00)
1398/10/24 (13:00 - 15:00)
ترم اول 1398
تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته
5101373
2
25
هرهفته سه شنبه (14:00 - 16:00)
1398/03/29 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1397
فلسفه معاصر
5102001
2
02
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1398/03/28 (08:00 - 10:00)
ترم دوم 1397
فلسفه اخلاق
5102052
2
24
هرهفته یک شنبه (16:00 - 18:00)
1398/04/01 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1397
آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان
5103286
2
04
هرهفته یک شنبه (14:00 - 16:00)
1398/03/26 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1397
فلسفه معاصر
5102036
2
01
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1397/10/30 (08:00 - 10:00)
ترم اول 1397
آشنایی با فلسفه اسلامی
5106177
2
02
هرهفته یک شنبه (13:00 - 15:00)
1397/10/30 (08:00 - 10:00)
ترم اول 1397
تربیت اخلاقی
5103272
2
01
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1397/11/03 (13:00 - 15:00)
ترم اول 1397
تربیت اخلاقی
5103272
2
02
هرهفته چهار شنبه (13:00 - 15:00)
1397/11/03 (13:00 - 15:00)
ترم اول 1397
فلسفه علم روان شناسی
5106198
2
02
هرهفته سه شنبه (13:00 - 15:00)
1397/10/25 (13:00 - 15:00)
ترم اول 1397
فلسفه معاصر
5102001
2
02
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1397/04/03 (08:00 - 10:00)
ترم دوم 1396
انسان از دیدگاه اسلام (با رویکرد روان شناختی)
5101524
2
02
هرهفته دو شنبه (14:00 - 16:00)
1397/04/03 (08:00 - 10:00)
ترم دوم 1396
برنامه درسی و تربیت دینی، دلالت های تربیتی متن دینی و سیره
5103190
2
02
هرهفته دو شنبه (08:00 - 10:00)
1397/04/04 (08:00 - 10:00)
ترم دوم 1396
معرفت شناسی
5106137
2
02
هرهفته سه شنبه (14:00 - 16:00)
1397/04/05 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1396
تعلیم و تربیت اسلامی
5102035
3
24
هرهفته یک شنبه (14:00 - 17:00)
1397/03/27 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1396
نمایش 1 - 20 از 24 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
2
از 2
اولین
قبلی
بعدی
آخرین