اعضای هیات علمی اعضای هیات علمی

خسرو باقری نوعپرست

خسرو باقری نوعپرست

خسرو باقری نوعپرست    (EN Page)

استاد
شماره تماس: 61117559
اتاق: -
پست الکترونیکی: 
وب سایت: 

علایق پژوهشی : بررسی تطبیقی فلسفه های نوین و اسلامی تعلیم و تربیت

کتب ترجمه



کتب تالیفی



مقالات ملی



مقالات بین المللی



همایش های ملی



همایش های بین المللی




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
زهرا عبدالهیان ارزیابی برنامه فبک از منظر گونه شناسی تفکر بر اساس تحلیل مفهوم تفکر در قرآن کارشناسی ارشد
امین افضلی گروه بررسی فرصت ها و آسیب های فناوری اطلاعات در عرصه تربیت دینی و ارائه راهکارهایی برای مواجهه با آن کارشناسی ارشد
عبداله اسدی مقایسه روش اجتهاد شیعی با روش هرمنوتیک کلاسیک در بررسی واژگان تربیتی کارشناسی ارشد
فلورا عسکری زاده پدیدارشناسی مفهوم بیلدونگ و نقد پیامدهای آن در نظام تعلیم و تربیت مدرن بر اساس تفکر مارتین هایدگر دکتری
سعید آزادمنش واکاوی مولفه های مفهومی تعلیم و تربیت در پدیدار شناسی هگل به منظور جستجوی انگاره ای برای تعلیم و تربیت دوران کودکی و نقد ارزیابی روشهای فعال بر اساس آن دکتری
سمیرا عزیزی نسبت میان عاملیت متربی ،الگوهای عملی اخلاقی و معیارهای اخلاقی بر اساس نظریه اسلامی عمل کارشناسی ارشد
فهیمه بهرامی بررسی رابطه تربیت اخلاقی و تربیت دینی با تاکید بر نظر دیویدکار کارشناسی ارشد
راضیه بیرونی کاشانی بررسی تطبیقی رابطه . است .و . باید. در فلسفه های ابن سینا و هیوم با نظر به دلالتهای آن ها برای تربیت اخلاقی دکتری
آزاده بزرگی بررسی و بازسازی ماهیت مسئولیت با توجه به نگاه معطوف به خود کانت و نگاه معطوف به دیگری لویناس و دلالت های آن در تربیت اخلاقی دکتری
آزاده بزرگی بررسی تطبیقی عاملیت انسان در دیدگاه افعال گفتاری با نظریه انسان عامل و دلالتهای تربیتی آن کارشناسی ارشد
شهین ایروانی ارتباط نظریه های تربیتی و عمل تربیت و نقش معلم در آن دکتری
حمیده فرح بخش نقد و بازسازی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب نسبت آموزش و پرورش و فرهنگ از منظر عاملیت فرد جهت ارزیابی اسناد بالادستی نظام آموزش و پرورش دکتری
نیره حاجی علیان تبیین و بررسی مبانی عمل اخلاقی و تدوین هدف ، اصول و روش های تربیت اخلاقی بر اساس نظریه اسلامی عمل دکتری
شیوا همتی تبیین دلالتهای هستی شناختی و معرفت شناختی واقع گرایی انتقادی در آموزش علوم و نقد رویکرد های سازه گرایانه بر اساس آن دکتری
ادریس اسلامی تبیین و نقد اهداف ، اصول و روشهای تربیت اخلاقی بر مبنای فلسفه شخص گرایی دکتری
میلاد جمیلی بررسی فلسفی جایگاه تخیل در تربیت اخلاقی از منظر کانت کارشناسی ارشد
علی کریمی گیلده بررسی دلالتهای اخلاق گفتمانی ها برماس در تربیت اخلاقی با نظریه پدیده جهانی شدن کارشناسی ارشد
سمانه خلیلی واکاوی فلسفه تعلیم و تربیت ضمنی فرهنگ ایران و نسبت آن با فلسفه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران دکتری
محمدرضا مدنی فر تبیین ماهیت و ویژگی های پژوهش تربیتی از منظر عاملیت انسان دکتری
مهری میرزائی رافع تبیین مبانی فلسفی تفکر و استلزام های آن در پرورش تفکر از منظر رئالیسم انتقادی باسکار و و ارائه الگویی برای پرورش تفکر در برنامه درسی بر اساس آن دکتری
آزاد محمدی بررسی و تبیین چالش های برخاسته از نظریه داماسیو برای نظریه انسان عامل در عرصه نظر و تعامل در تعلیم و تربیت دکتری
حمداله محمدی پسکوهانی بررسی چالش های اساسی روند تجاری سازی در نظام آموزش عالی ایران بر اساس نقد مبانی انسان شناختی مکتب نولیبرالیسم و ارائه مفهومی بدیل دکتری
محمد محمدشیرازی واکاوی و تبیین مولفه های مفهومی زندگی معنادار از منظر رولومی و استنتاج رهنمودهایی تربیتی برای دوره نوجوانی کارشناسی ارشد
مصطفی مرادی تبیین سازوکار مطلوب ارتباط لایه های هویتی ایرانیان با ابتنا به دیدگاه چارلز تیلور و استنباط دلالت های آن در تربیت اجتماعی دکتری
معصومه رمضانی فینی بررسی نسبت تفکر انتقادی در فلسفه اجتماعی هورکهایمر و برنامه فلسفه برای کودکان و ارائه الگویی به منظور پرورش تفکر انتقادی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی دکتری
سمیه سادات رضوی طاهری بررسی استلزام های مفهوم انسان عامل در اندیشه اسلامی برای تبیین در دوران کودکی کارشناسی ارشد
نجمه رضا نژادجولایی تبیین نگرش چند فرهنگی از منظر رئالیسم انتقادی و دلالت های آن برای تعلیم و تربیت ( ارزیابی دلالت ها با نظر به روابط خرده فرهنگ ها در ایران) دکتری
نرگس سادات سجادیه نقد و بررسی تبارشناسی و ارائه الگویی در جهت به کارگیری آن در پژوهش های عرصه فلسف تعلیم و تربیت دکتری
علی طهماسبی تبیین اصول آموزش ریاضی بر اساس دیدگاه واقع گرایی سازه گرایانه و تحلیل و نقد محتوای کتابهای ریاضی دوره راهنمایی بر اساس آن کارشناسی ارشد
علی وحدتی دانشمند تبیین نقش روایت در تکوین هویت دینی با تکیه بر اندیشه پل ریگور و تحلیل دستاوردها و تنگناهای رویکرد روایی در ترببیت دینی کارشناسی ارشد
نرگس وکیلی نقد تطبیقی رویکردهای عدالت جنسیتی تساوی گرا و تفاوت گرا از منظر فلسفه برنامه درسی کارشناسی ارشد
مراد یاری دهنوی تبیین و بررسی گفتگودر فلسفه هستی با تاکید بر آرائ مارتین بوبر و پیامدهای آن در تعلیم و تربیت دکتری
احسان ابراهیمی تبیین هستی شناسه رابطه تربیتی معلم و شاگرد ، با الهام از اندیشه فلسفی امانوئل لویناس کارشناسی ارشد 1396/7/12
حجت الله ابراهیمی بانوی دوستی از منظر ارسطو به مثابه رویکردی در تربیت اخلاقی کارشناسی ارشد 1398/11/30
شهین ایروانی ارتباط نظریه های تربیتی و عمل تربیت و نقش معلم در آن دکتری 1377/8/24
سعید آزادمنش تبیین ماهیت دوران کودکی از منظر رویکرد اسلامی عمل و اهداف تربیت اخلاقی کودک بر اساس آن کارشناسی ارشد 1393/6/29
عبداله اسدی مقایسه روش اجتهاد شیعی با روش هرمنوتیک کلاسیک در بررسی واژگان تربیتی کارشناسی ارشد 1396/10/30
فاطمه اشپز نقد و بررسی نسبت جامعه و معرفت از دیدگاه کارل مانهایم و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت کارشناسی ارشد 1390/7/5
زهرا اشعری بررسی مفهوم ،اصول و روشهای تربیت معنوی با تاکید بر آراء علامه طبا طبائی کارشناسی ارشد
زهرا اشعری بررسی مفهوم ،اصول و روشهای تربیت معنوی با تاکید بر آراء علامه طبا طبائی کارشناسی ارشد 1387/4/19
کاوه امیری تحلیل ماهیت و ویزگی های ذهنیت فلسفی و بررسی ذهنیت فلسفی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد 1387/12/24
مصطفی امیرحایری نقد و ارزیابی پیش فرض های فلسفی نظام آموزش خردسال و کودکان مونته سوری از منظر نظریه اسلامی عمل کارشناسی ارشد 1395/7/11
امیر بادپا Comparative Analysis of Concept of “Giftedness” in NODET Teachers’ Beliefs and “The Strategic Act of Elites Affairs” کارشناسی ارشد دانلود 1395/07/12
امیر بادپا تحلیل تطبیقی مفهوم استعداد برتر در انگاره معلمان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و سند راهبردی کشور در امور نخبگان کارشناسی ارشد 1395/7/12
زهرا باطنی نقد و بررسی کتاب جدیدالتالیف ریاضی چهارم ابتدایی بر اساس دیدگاه واقع گرایی سازه گرایانه کارشناسی ارشد 1395/7/13
سعیده باقری تبیین و نقد رویکرد هرمنوتیکی ماری هسه در فهم مفاهیم علمی و ارائه محتوا مبتنی بر آن برای آموزش معلمان فیریک متوسطه دوره دوم دکتری 1396/7/12
رمضان برخورداری تبیین رویکرد پدیدار شناسی با تاکید بر آراء مرلوپونتی و بررسی اقتضائات روش شناختی آن در حوزه پژوهشی های تربیتی دکتری
رمضان برخورداری تبیین رویکرد پدیدار شناسی با تاکید بر آراء مرلوپونتی و بررسی اقتضائات روش شناختی آن در حوزه پژوهشی های تربیتی دکتری 1389/8/25
راضیه بیرونی کاشانی بررسی تطبیقی رابطه . است .و . باید. در فلسفه های ابن سینا و هیوم با نظر به دلالتهای آن ها برای تربیت اخلاقی دکتری 1391/8/17
آزاده بزرگی بررسی تطبیقی عاملیت انسان در دیدگاه افعال گفتاری با نظریه انسان عامل و دلالتهای تربیتی آن کارشناسی ارشد 1390/6/1
آزاده بزرگی بررسی و بازسازی ماهیت مسئولیت با توجه به نگاه معطوف به خود کانت و نگاه معطوف به دیگری لویناس و دلالت های آن در تربیت اخلاقی دکتری 1396/7/12
فریده بصیر مبنای معرفت شناختی پرورش تفکر در کتاب علوم تجربی ( پایه هشتم) و نقد آن از منظر واقع گرایی سازه گرایانه کارشناسی ارشد 1395/10/29
علی بنی اسدی مفهوم پردازی ادراک دانشجویان و اعضای هیات علمی از عدالت در سنجش کلاسی در دانشگاه تهران و ساخت ابزاری برای اندازه‌گیری آن دکتری 1400/11/30
فهیمه بهرامی بررسی رابطه تربیت اخلاقی و تربیت دینی با تاکید بر نظر دیویدکار کارشناسی ارشد 1385/4/3
علی پارسانیا بررسی رویکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کشف و شکوفایی استعدادها بر اساس مبانی انسان شناسی سند ملی آموزش و پرورش کارشناسی ارشد 1390/7/26
محمود تلخابی تبیین و بازسازی مفروضه های فلسفی - تبیین آموز و پرورش شناختی کارل برایتر با نظر به دیدگاه پل هرست دکتری 1390/6/10
میلاد جمیلی بررسی فلسفی جایگاه تخیل در تربیت اخلاقی از منظر کانت کارشناسی ارشد 1400/6/31
نیره حاجی علیان تبیین و بررسی مبانی عمل اخلاقی و تدوین هدف ، اصول و روش های تربیت اخلاقی بر اساس نظریه اسلامی عمل دکتری 1393/7/29
سیدعلی حسینی زاده ده آبادی نقد و برسسی مبانی انسان شناختی فمنیسم لیبرال و دلالتهای تربیت آن از دیدگاه اسلام دکتری 1390/6/30
ذکریا حسینی مجره بازخوانی مبانی فلسفی مفهوم شفلری استعداد و بازسازی آن با توجه به نقدهای وارد و نقد و بررسی طرح شهاب بر اساس آن کارشناسی ارشد 1395/7/11
روح اله حق شناس علوم شناختی دین و مساله هنجار گذای با تکیه بر معرفت شناسی کواینی کارشناسی ارشد 1392/6/27
مریم خالقی تحلیل تطبیقی ارزش های محوری اخلاق در دفتر دوم مثنوی و ارزش های مطرح شده در کتب فارسی دوره اول ابتدایی کارشناسی ارشد 1394/12/15
احمد خدائی نصر تدوین و بازسازی نظام انسان شناسی علی صفایی حائری و اسنتاج و بازسازی دلالت های آن در تعلیم و تربیت کارشناسی ارشد 1391/7/15
سمانه خلیلی آرا‌’ فیلسوفان پست مدرن در باره زبان و دلالتهای آن بر ارتباط کلامی در آموزش و پرورش کارشناسی ارشد
سمانه خلیلی واکاوی فلسفه تعلیم و تربیت ضمنی فرهنگ ایران و نسبت آن با فلسفه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران دکتری 1393/10/30
سمانه خلیلی آرا‌’ فیلسوفان پست مدرن در باره زبان و دلالتهای آن بر ارتباط کلامی در آموزش و پرورش کارشناسی ارشد 1387/4/19
فریدون دامنی بررسی روابط هوش هیجانی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان ایرانشهر با عملکرد ایشان از منظر معلمان مدارس کارشناسی ارشد 1390/7/17
ملیحه راجی بررسی تاثیر نظریه انتقادی در فلسفه آموزش بزرگسالان با تاکید بر آراء ها برماس و پائولوفریره و دلالت های تربیتبی آن سواد آموزی بزرگسالان (ایران) دکتری
ملیحه راجی بررسی تاثیر نظریه انتقادی در فلسفه آموزش بزرگسالان با تاکید بر آراء ها برماس و پائولوفریره و دلالت های تربیتبی آن سواد آموزی بزرگسالان (ایران) دکتری 1389/12/23
حبیب اله رحیم پورازغدی تدوین طرحواره انسان شناسی دینی - فلسفی بر اساس دیدگاه مرتضی مطهری و کشف دلالتهای تربیتی این طرحواره کارشناسی ارشد 1390/7/26
نجمه رضانژادجولایی تبیین نگرش چند فرهنگی از منظر رئالیسم انتقادی و دلالت های آن برای تعلیم و تربیت ( ارزیابی دلالت ها با نظر به روابط خرده فرهنگ ها در ایران) دکتری 1390/6/30
معصومه رمضانی فینی بررسی نسبت تفکر انتقادی در فلسفه اجتماعی هورکهایمر و برنامه فلسفه برای کودکان و ارائه الگویی به منظور پرورش تفکر انتقادی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی دکتری 1396/11/28
فاطمه زارعی فرد طرحی چارچوب (مبانی و اصول) برنامه درسی بین المللی کارشناسی ارشد 1397/6/26
مریم سلطانی تحلیل ویژگ های فرهنگی ایران و بررسی اقتضائات آن در فلسفه تعلیم و تربیت کارشناسی ارشد 1387/6/10
مریم سلطانی تحلیل ویژگ های فرهنگی ایران و بررسی اقتضائات آن در فلسفه تعلیم و تربیت کارشناسی ارشد
صدیقه سلطانی نژاد ارزیابی اسناد داخلی و راهنماهای بین‌المللی در فیلم و انیمیشن کودک بر اساس نظریه اسلامی عمل و تدوین ملاحظاتی تربیتی-روان‌شناختی کارشناسی ارشد 1398/10/2
مریم شجاعی نسب صورتبندی مبانی تربیت نفس از دیدگاه حسن زاده آملی و دلالتهای آن در تربیت اخلاقی نوجوانان کارشناسی ارشد 1400/7/14
زهرا صابری خوش اخلاق نقد و ارزیابی مبانی فلسفی رویکرد "رجیو امیلیا" در حوزه آموزش پیش از دبستان از منظر رویکرد اسلامی عمل کارشناسی ارشد 1401/6/30
زهره صادقی گوغری تبیین معیارهای تربیتی منتج از رویکرد اسلامی عمل در عرصه "ادبیات کودک " و بررسی موردی کتب نارنجی بر اساس آن کارشناسی ارشد 1398/6/27
محمد ضیایی موید بررسی تطبیقی خرد در دیدگاه استرنبرگ و عقل از دیدگاه میرزا مهدی اصفهانی و دلالت های آنها در تربیت اخلاقی دکتری 1395/7/13
محمد ضیایی موید بررسی تطبیقی خرد در دیدگاه استرنبرگ و عقل از دیدگاه میرزا مهدی اصفهانی و دلالت‌های آنها در تربیت اخلاقی دکتری دانلود 95/7/13
علی طهماسبی تبیین اصول آموزش ریاضی بر اساس دیدگاه واقع گرایی سازه گرایانه و تحلیل و نقد محتوای کتابهای ریاضی دوره راهنمایی بر اساس آن کارشناسی ارشد 1389/6/29
زهرا عبدالهیان ارزیابی برنامه فبک از منظر گونه شناسی تفکر بر اساس تحلیل مفهوم تفکر در قرآن کارشناسی ارشد 1395/10/29
سمیرا عزیزی نسبت میان عاملیت متربی ،الگوهای عملی اخلاقی و معیارهای اخلاقی بر اساس نظریه اسلامی عمل کارشناسی ارشد 1395/7/12
فلورا عسکری زاده پدیدارشناسی مفهوم بیلدونگ و نقد پیامدهای آن در نظام تعلیم و تربیت مدرن بر اساس تفکر مارتین هایدگر دکتری 1400/6/29
حمیده فرح بخش نقد و بازسازی دیدگاه پی‌یر بوردیو در باب نسبت آموزش و پرورش و فرهنگ از منظر عاملیت فرد جهت ارزیابی اسناد بالادستی نظام آموزش و پرورش دکتری 1399/7/28
جلال کریمیان سیچانی خودآیینی انسان در نسبت با تکنولوژی در نظریه میانجی گری تکنولوژیک، نمایی از نوجوانان ایرانی و کتاب درسی «تفکر و سواد رسانه ای» دکتری 1400/7/14
علی کریمی گیلده بررسی دلالتهای اخلاق گفتمانی ها برماس در تربیت اخلاقی با نظریه پدیده جهانی شدن کارشناسی ارشد 1386/7/15
آزاد محمدی بررسی و تبیین چالش های برخاسته از نظریه داماسیو برای نظریه انسان عامل در عرصه نظر و تعامل در تعلیم و تربیت دکتری 1398/7/13
ازاد محمدی مبانی و اصول گفتگو از نظر هابرماس و بررسی دلالت های آن در تربیت اجتماعی کارشناسی ارشد 1392/3/20
حمداله محمدی پسکوهانی بررسی چالش های اساسی روند تجاری سازی در نظام آموزش عالی ایران بر اساس نقد مبانی انسان شناختی مکتب نولیبرالیسم و ارائه مفهومی بدیل دکتری 1397/7/10
حمداله محمدی پسکوهانی نقد و بررسی مولفه های یاددهی - یادگیری از نظر هنری ژیرو کارشناسی ارشد 1391/10/25
محمد محمدشیرازی واکاوی و تبیین مولفه های مفهومی زندگی معنادار از منظر رولومی و استنتاج رهنمودهایی تربیتی برای دوره نوجوانی کارشناسی ارشد 1398/6/30
مریم محمدی نعمت آباد انگاره ای از تربیت اجتماعی در دوران کودکی (11-7 سال ) از منظر نظریه اسلامی عمل و کاربرد پذیری آن در عرصه عمل تربیتی کارشناسی ارشد 1396/7/10
سید نورالدین محمودی تعامل هنر و خلاقیت در دیدگاه صدر المتالهین و دلالتهای آن در ارائه الگوی تعاملی برای پرورش هنر و خلاقیت دکتری 1392/7/28
جواد مداحی بررسی تطبیقی دیدگاههای انسان شناختی ویکتور فرانکل و علامه جعفری در باره معنای زندگی و استنتاج دلالتهای تربیتی کارشناسی ارشد 1391/4/21
محمدرضا مدنی فر تبیین ماهیت و ویژگی های پژوهش تربیتی از منظر عاملیت انسان دکتری 1395/7/13
مصطفی مرادی تبیین سازوکار مطلوب ارتباط لایه های هویتی ایرانیان با ابتنا به دیدگاه چارلز تیلور و استنباط دلالت های آن در تربیت اجتماعی دکتری 1399/4/31
مهری میرزایی رافع تبیین مبانی فلسفی تفکر و استلزام های آن در پرورش تفکر از منظر رئالیسم انتقادی باسکار و و ارائه الگویی برای پرورش تفکر در برنامه درسی بر اساس آن دکتری 1399/7/30
حمداله نظری بررسی تطبیقی کودک محوری از نظر روسو و دیویی و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت کارشناسی ارشد 1391/4/24
علی وحدتی دانشمند تحلیل سیاست های مواجهه با غرب در اصلاحات آموزشی معاصر ایران ،بر اساس فلسفه دریدا دکتری 1400/7/7
علی وحدتی دانشمند تبیین نقش روایت در تکوین هویت دینی با تکیه بر اندیشه پل ریگور و تحلیل دستاوردها و تنگناهای رویکرد روایی در ترببیت دینی کارشناسی ارشد 1395/6/29
نرگس وکیلی نقد تطبیقی رویکردهای عدالت جنسیتی تساوی گرا و تفاوت گرا از منظر فلسفه برنامه درسی کارشناسی ارشد 1394/7/12
مراد یاری دهنوی تبیین و بررسی گفتگودر فلسفه هستی با تاکید بر آرائ مارتین بوبر و پیامدهای آن در تعلیم و تربیت دکتری 1391/7/29
سعید آزادمنش واکاوی مولفه های مفهومی تعلیم و تربیت در پدیدار شناسی هگل به منظور جستجوی انگاره ای برای تعلیم و تربیت دوران کودکی و نقد ارزیابی روشهای فعال بر اساس آن دکتری 1398/6/26
ادریس اسلامی تبیین و نقد اهداف ، اصول و روشهای تربیت اخلاقی بر مبنای فلسفه شخص گرایی دکتری 1394/7/7
فاطمه آشپز نقد و بررسی نسبت جامعه و معرفت در دیدگاه کارل مانهایم و دلالت¬های آن در تعلیم و تربیت کارشناسی ارشد دانلود 1390/07/05
امین افضلی گروه بررسی فرصت ها و آسیب های فناوری اطلاعات در عرصه تربیت دینی و ارائه راهکارهایی برای مواجهه با آن کارشناسی ارشد 1394/6/30
امیر بادپا تحلیل تطبیقی مفهوم «استعداد برتر» در انگاره معلّمانِ «مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان» و «سند راهبردی کشور در امور نخبگان» کارشناسی ارشد دانلود 1395/07/12
آزاده بزرگی بررسی تطبیقی عاملیت انسان در دیدگاه افعال گفتاری با نظریه انسان عامل و دلالت های تربیتی هر یک از آنها دانلود 1390/06/01
بتول بهشتی جمال اباد شناسیایی ادراک و تفسیر دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه تهران در مورد اسلامی سازی برنامه های درسی آموزش عالی یک پژوهش پدیدار شناختی کارشناسی ارشد 1395/7/12
سمیرا حیدری تبیین و بازسازی مبانی فلسفی آموزش و پرورش عمومی نسبت آن با آموزش حرفه ای در قلمرو و برنامه درسی بر اساس دیدگاه مورتیمر جروم آدلر و ارائه الگویی مبتنی بر آن دکتری 1392/7/27
ام البنین حسین زاده تبیین مبانی زیبایی در قران و ارئه الگویی برای تربیت زیبایی شناسه بر اساس آن دکتری 1393/4/10
علی حسینی‌زاده نقد و بررسی مبانی انسان شناختی کارشناسی ارشد دانلود 1390/06/30
زکریا حسینی مجره بازخوانی مبانی فلسفی مفهوم شفلری استعداد و بازسازی آن با توجه به نقدهای وارد و نقد و بررسی «طرح شهاب» بر اساس آن کارشناسی ارشد دانلود 1395/07/11
حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی تدوین طرح‌واره انسان‌شناسی دینی- فلسفی استاد مطهری و کشف دلالت های تربیتی این طرح واره کارشناسی ارشد دانلود 1390/07/26
سمیه سادات رضوی طاهری بررسی استلزام های مفهوم انسان عامل در اندیشه اسلامی برای تبیین در دوران کودکی کارشناسی ارشد 1391/4/6
علی ستاری نقد و بررسی فلسفه برای کودکان p4c از دیدگاه فلسفه تربیت اسلامی دکتری 1390/11/15
نرگس سجادیه نقد و بررسی تبارشناسی و ارائه الگویی در جهت به کارگیری آن در پژوهش های عرصه فلسف تعلیم و تربیت دکتری 1389/7/10
محمد شهریاری بررسی کرامت آدمی و نسبت آن با تربیت اخلاقی از منظر متون اسلامی ( قران و حدیث) کارشناسی ارشد 1391/6/29
علی طهماسبی تبیین اصول آموزش ریاضی بر اساس دیدگاه واقع گرایی سازه گرایانه؛ ونقد وتحلیل محتوای کتاب های ریاضی دوره راهنمایی بر اساس آن اصول کارشناسی ارشد دانلود 1389/06/29
زهرا عبدالهیان Study to evaluate the program Philosophy for Children (P4C) in terms of typology of thinking based on the concept of thinking in the Qur'an کارشناسی ارشد دانلود 1395/10/29
آزاد محمدی مبانی و اصول گفت وگو از نظر هابرماس و بررسی دلالت های آن در تربیت اجتماعی کارشناسی ارشد دانلود 1392/03/20
حمداله محمدی نقد و بررسی مولفه های یاددهی – یادگیری از نظر هنری ژیرو کارشناسی ارشد دانلود 1390/12/07
محمدرضا مدنی فر Exploration of Nature and Characteristics of Educational Research in terms of Human Agency دکتری دانلود 1395/07/13
شیوا همتی تبیین دلالتهای هستی شناختی و معرفت شناختی واقع گرایی انتقادی در آموزش علوم و نقد رویکرد های سازه گرایانه بر اساس آن دکتری 1391/6/29
نام درس
 
نمایش 1 - 20 از 61 نتیجه
از 4
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
چیستی دین 5102071 2 72 هرهفته (15:00 - 17:00) - ترم اول 1402
مقدمه ای بر فلسفه اسلامی 5102020 2 02 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم اول 1402
فلسفه تربیتی اسلام 5102061 2 02 هرهفته (15:00 - 17:00) - ترم اول 1402
فلسفه علم روان شناسی 5106198 2 06 هرهفته (13:00 - 15:00) - ترم اول 1402
مبانی فلسفی تربیت اسلامی 5103084 2 03 هرهفته (15:00 - 17:00) - ترم اول 1402
مکتب های فلسفی و آراء تربیتی 2 5102060 2 02 هرهفته (10:00 - 12:00) - ترم اول 1402
مبانی فلسفی مشاوره و روان درمانی 5101663 2 01 هرهفته (10:00 - 12:00) - ترم دوم 1401
روش های تحقیق کیفی - فلسفی 5102069 3 02 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم دوم 1401
روش های تحقیق فلسفی 5102050 2 02 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم دوم 1401
مکتب های فلسفی و آراء تربیتی 1 5102059 2 02 هرهفته (13:00 - 15:00) - ترم دوم 1401
مبانی فلسفی مشاوره و روان درمانی 5101663 2 01 هرهفته (10:00 - 12:00) - ترم اول 1401
نظریات تربیتی مکاتب فلسفی 5102015 3 02 هرهفته (15:00 - 17:00) - ترم اول 1401
فلسفه تربیتی اسلام 5102061 2 01 هرهفته (15:00 - 17:00) - ترم اول 1401
فلسفه علم روان شناسی 5106198 2 06 هرهفته (10:00 - 12:00) - ترم اول 1401
مبانی فلسفی تربیت اسلامی 5103084 2 03 هرهفته (15:00 - 17:00) - ترم اول 1401
مکتب های فلسفی و آراء تربیتی 2 5102060 2 04 هرهفته (13:00 - 15:00) - ترم اول 1401
روش های تحقیق کیفی - فلسفی 5102069 3 02 هرهفته (09:00 - 10:00) | هرهفته (10:00 - 12:00) - ترم دوم 1400
روش های تحقیق فلسفی 5102050 2 02 هرهفته (14:00 - 16:00) - ترم دوم 1400
مکتب های فلسفی و آراء تربیتی 1 5102059 2 02 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم دوم 1400
تحلیل مفاهیم تربیتی 5102082 2 02 هرهفته (08:00 - 10:00) - ترم اول 1400
نمایش 1 - 20 از 61 نتیجه
از 4